Co się dzieje z Farmą?

Temat na forum 'Archiwum - pomoc' rozpoczęty przez użytkownika kasiamoja1, 19 grudnia 2020.

Drogi Forumowiczu,

jeśli chcesz brać aktywny udział w rozmowach lub otworzyć własny wątek na tym forum, to musisz przejść na nie z Twojego konta w grze. Jeśli go jeszcze nie masz, to musisz najpierw je założyć. Bardzo cieszymy na Twoje następne odwiedziny na naszym forum. „Przejdź do gry“
Status tematu:
Brak możliwości dodawania odpowiedzi.
  1. kasiamoja1

kasiamoja1 Stały bywalec

Od tygodnia, a właściwie od chwili, kiedy w adresie pojawiło się jeja - Farma nie funkcjomnuje. Po co kupować florki np na supernawóz, skoro wczoraj co najmniej 8 godzin występował błąd 504,
    po co kupować kombajn, skoro można wejść tylko na główną łąkę, a na Bachamę nie - to z dzisiaj.
    - wczoraj nawet jak można było wejść na farmę, to na grę mikołajową już nie.
    Gram od 11 lat - tak nie było żle nigry.
    Należą się chyba polskim graczom jakieś wyjaśnienia (jeja to chyba polska platforma) jak długo tak będzie.
    Proszę o inf :)

I edytuje z ostatniej chwili - wejście do sklepu mikołaja oznacza automatyczne przekierowanie do sklepu z koszami do tego ewentu. nie ma także pożliwości wyjścia z tego sklepu z koszami, jedyna rada to zamknąć całą farmą i wejść od początku. Kiedy ponownie wchodzę do sklepu - cała historia zaczyna się od początku. Wczoraj było tak samo - nie jest to tylko moja kwestia, tak jest także u dwóch moich sąsiadów.

Ostatnie edytowanie: 19 grudnia 2020
    shemagh lubi to.
  2. SMOD_Atena

SMOD_Atena S-Moderator Team Farmerama PL

kasiamoja1 rozumiem, że np. z adresu https://farmerama.bigpoint.com/?aid=0 nie możesz się zalogować bo konto zakładane było na stronie partnerskiej, a jeśli problemy występują na stronie partnerskiej to najlepiej skontaktować się z działem pomocy tej strony.

Możesz też spróbować pobrać Autonomicznego klienta, zajrzyj proszę tutaj: Autonomiczny klient do pobrania.

Czy masz jeszcze jakieś pytanie?

3. sweet-gosia