Klient

Temat na forum 'Archiwum - pomoc' rozpoczęty przez użytkownika Antoś_2010, 11 grudnia 2020.

Drogi Forumowiczu,

jeśli chcesz brać aktywny udział w rozmowach lub otworzyć własny wątek na tym forum, to musisz przejść na nie z Twojego konta w grze. Jeśli go jeszcze nie masz, to musisz najpierw je założyć. Bardzo cieszymy na Twoje następne odwiedziny na naszym forum. „Przejdź do gry“
Status tematu:
Brak możliwości dodawania odpowiedzi.
  1. Antoś_2010

Antoś_2010 Okazjonalny autor

o godzinie 14 gra z szybkiej i normalnej przełączyła mi się na https://www.farmerama.com/?action=internalGameUnity - następstwem tej sytuacji jest brak możliwości zainstalowania farmeramainstaler pod kryptonimem pobierz klienta ponieważ wyskakuje mi błąd a że nie jestem informatykiem nie jestem w stanie tego zainstalować i gra wchodzi w Unity czyli muli niemiłosiernie tak że odechciewa się grać .Pytanie czy jest to błąd czasowy czy go naprawicie i czy zostawiliście alternatywę gry na starej wersji? Co dalej i co robić .Pozdrawiam

! C:\Users\Rodzinka\Downloads\FarmeramaInstaller(4).exe: Archiwum jest uszkodzone

Twoje posty połączyłam, korzystaj proszę z opcji "Edytuj",

SMOD_Atena

Ostatnio edytowane przez moderatora: 11 grudnia 2020
  2. FarmaBeatki37

FarmaBeatki37 Książę forum

U mnie sie zainstalowala. Nawet sie zalogowalam, ale obraz jet wielkosci 15cm/10 cm i nie da sie go powiekszyc. Pomijam fakt ze pola sa mikroskopojnej wielkosci a sama gra ladowala sie kilka minut. O wiele dluzej niz normalnie. Co to za ulepszenie?

3. Antoś_2010

Antoś_2010 Okazjonalny autor

Czyli wszystko zostanie zminimalizowane zgodnie z naszymi potrzebami......ogólnie masakra.

4. Marianka2011

Marianka2011 Analityk forum