Klient do pobrania

Temat na forum 'Archiwum - pomoc' rozpoczęty przez użytkownika Mcgregoro, 18 marca 2021.

Drogi Forumowiczu,

jeśli chcesz brać aktywny udział w rozmowach lub otworzyć własny wątek na tym forum, to musisz przejść na nie z Twojego konta w grze. Jeśli go jeszcze nie masz, to musisz najpierw je założyć. Bardzo cieszymy na Twoje następne odwiedziny na naszym forum. „Przejdź do gry“
Status tematu:
Brak możliwości dodawania odpowiedzi.
  1. Mcgregoro

Mcgregoro Książę forum

Bry.Czy istnieje możliwość pobrania klienta z zaprzyjaźnionej strony z Farmeramą np FB lub Fotka (przez którą loguję się do gry od 2013 roku) Co mają zrobić gracze startujący z zaprzyjaźnionych stron może warto było by u "góry" zapytać czy będzie taka możliwość.Na tę chwilę nie mogę użyć klienta ponieważ pokazuje mi że nie ma takiego gracza.Po tylu latach gry nie mam zamiaru rejestrować się(do farmerama. com) i zaczynać wszystkiego od nowa po to tylko żeby szybciej śmigać na kliencie.Nie znam się na tym ale jeśli z poziomu farmeramy można zainstalować klienta to niech BP zrobi tak żeby można było zainstalować go również z innych zaprzyjaźnionych stron (Fb. fotka.com)oferujących na swoich stronach w/w grę.Więcej pytań nie mam czekam na odpowiedź.

2. SMOD_Atena

SMOD_Atena S-Moderator Team Farmerama PL

Witaj Mcgregoro.

Na chwilę obecną nie ma takiej możliwości. Z tego co wiem to jedynie na stronie partnerskiej można skontaktować się z administratorem tej strony i poprosić o rozdzielenie kont tak aby otrzymać login i ustanowić hasło do logowania na kliencie. Nasza PT nie ma takich możliwości.
    Jeśli masz sugestię dla twórców gry to przedstaw ją proszę w wątku, z którego takie opinie czy sugestie są im przekazywane: Otwarte beta testy - opinie.

Czy tutaj masz jeszcze jakieś pytanie?

3. Robinchłód

Robinchłód Czeladnik forum

Kłódeczka można zamknąć. (Mcgregoro:))

4. SMOD_Atena

SMOD_Atena S-Moderator Team Farmerama PL

W takim razie temat zamykam.

Status tematu: