Zgaduj Zgadula...

Temat na forum 'Farmerska Wyrocznia' rozpoczęty przez użytkownika Farmerska Wyrocznia, 25 sierpnia 2014.

Drogi Forumowiczu,

jeśli chcesz brać aktywny udział w rozmowach lub otworzyć własny wątek na tym forum, to musisz przejść na nie z Twojego konta w grze. Jeśli go jeszcze nie masz, to musisz najpierw je założyć. Bardzo cieszymy na Twoje następne odwiedziny na naszym forum. „Przejdź do gry“
  1. ania1713

    ania1713 Wszystkowiedząca wyrocznia

  2. -norbijas-

    -norbijas- Chodząca legenda forum

  3. gretag

    gretag Chodząca legenda forum

    Patrząc na moją lornetkę,
    widzę oko,
    które na mnie patrzy.
    Kury pędzą na oślep w
    poszukiwaniu swoich plonów.
    Owłosiona, pętelkowa, czerwona kupka
    lornetki raczej po prostu się zawiesza.

    [​IMG]
    źródło
     
  4. siedem_dni

    siedem_dni Moguł forum

    ja czekam na zakupy za banany mam ich bardzo dużo, gwiazdek tak samo.
     
  5. gretag

    gretag Chodząca legenda forum

    Mała łamigłówka na nadchodzące wydarzenie:
    [​IMG] [​IMG]

    -2.625, - 2.986, -1.581, -2.750, -3.043, -1.454, -800, -2.207
    źródło


    Jak to rozwiązać? Próbowałem zwierząt w stodołach, ale to nie jest dobre​
    Czy próbowałeś również za granicą? Możesz preferować cieplejsze klimaty.
    Oczywiście nie zaszkodzi mieć w stodole to, czego szukasz.
    Jeśli go nie masz, nie zobaczysz też jego wartości.
    źródło
     
  6. dariodiablo

    dariodiablo Moguł forum

    Klub MENSA się kłania , chodzi zapewne o Bahamę i wartości... pytanie czego...
     
  7. -norbijas-

    -norbijas- Chodząca legenda forum

    jesli nowa zagroda to bedzie tez i misja...a w niej beda potrzebne zwierzaki
     
  8. MOD_Cookie

    MOD_Cookie Forum Moderator Team Farmerama PL

    2.986 to może być nosorożec, 2.750 węgorz, 1.454 surykatka, 3.043 żyrafa, 2.207 lew, a 800 to mrówkojad. Jeśli faktycznie chodzi o zwierzaki z Bahamy, to by pasowało :p
    Pierwszej wartości nie rozszyfrowałam :cry:
     
  9. gretag

    gretag Chodząca legenda forum

    Przykładowo , wartość w stodole -2.625 ma ośmiornica więc będzie potrzebna do misji.. Trzeba sprawdzać jakie zwierzęta mają wartość podaną w poprzednim moim poście.. :)
     
  10. MOD_Cookie

    MOD_Cookie Forum Moderator Team Farmerama PL

    Może powtórka z wyprzedaży podwórkowej? Jeśli tak, to zwierza będzie mnóstwo potrzebne... Widać coś w Waszej kuli? :D To szybciutko zagrody na Bahamie bym przestawiła xD
     
  11. gretag

    gretag Chodząca legenda forum

    Wszystko co wiemy z Norbim umieszczamy w zgaduli. O ilościach nie ma jeszcze podpowiedzi w innych krajach :)
    ...ale, ale, kochana Modko, czy Ty nie możesz nam trochę podpowiedzieć? ;)xD
     
  12. -norbijas-

    -norbijas- Chodząca legenda forum

    byloby ciekawiej;):)
     
  13. gretag

    gretag Chodząca legenda forum

    Właśnie :)
    Czekamy na podpowiedzi Naszej Ciasteczkowej :)
     
  14. MOD_Cookie

    MOD_Cookie Forum Moderator Team Farmerama PL

    Ja to mało wiem niestety i tylko sprzątam po godzinach, korzystając przy okazji z Waszych podpowiedzi :p Dzięki temu zdążyłam rysie do zagród zagonić... ;)
     
  15. grakula16

    grakula16 Wszystkowiedząca wyrocznia

    A może to jest taka ukryta podpowiedź?;):pxDxDxD
     
  16. -norbijas-

    -norbijas- Chodząca legenda forum

    ale zawsze cos tam wiesz...:pxD
     
  17. gretag

    gretag Chodząca legenda forum

    Dam takie grafiki a Ty Norbi opisz co one oznaczają. Wiesz gdzie są informacje ;)
    [​IMG] [​IMG]
    źródło
     
  18. MOD_Cookie

    MOD_Cookie Forum Moderator Team Farmerama PL

    Raczej pesymistyczne spojrzenie na moje wyspowe zapasy, bo dużo mam tego, co teoretycznie potrzebne nie będzie xD Mam nadzieję, że trochę czasu do nowej zagrody zostało, to braki uzupełnię :p
    Przeceniacie moje możliwości, bo ja zazwyczaj falstart na eventach łapię, więc pomoc ze mnie marna :oops:;)
     
  19. gretag

    gretag Chodząca legenda forum

    ..i tak nie uwierzymy xD..lepiej postaraj się i daj nam fajne podpowiedzi :)
     
  20. -norbijas-

    -norbijas- Chodząca legenda forum

    czesto tam jestem..robi sie tam jak u Wegrow...nasi tez by mogli tak zrobic;):)
    nadchodzi nowy sezon...ma sie nazywac plazowy:)
    no to czekamy na tych z S a i z B moga byc...:p