Zagroda pancerników

Temat na forum 'Archiwum - pomoc' rozpoczęty przez użytkownika miska17031, 19 października 2015.

Drogi Forumowiczu,

jeśli chcesz brać aktywny udział w rozmowach lub otworzyć własny wątek na tym forum, to musisz przejść na nie z Twojego konta w grze. Jeśli go jeszcze nie masz, to musisz najpierw je założyć. Bardzo cieszymy na Twoje następne odwiedziny na naszym forum. „Przejdź do gry“
Status tematu:
Brak możliwości dodawania odpowiedzi.
  1. miska17031

miska17031 Okazjonalny autor

Cześć, gram tu od kilku lat jednak rzadko zaglądam na forum:) Mam prawie 76 poziom. Czy zagroda dla pancerników jest zagrodą specjalną czy będzie dostępna w galerii handlowej?

2. SMOD_Atena

SMOD_Atena S-Moderator Team Farmerama PL

Pytania tego typu zadajemy w dziale "Pytania ogólne" i tutaj też przenoszę Twój post.

A jeśli chodzi o zagrodę dla pancerników, to jest to zagroda specjalna do zdobycia w mini-evencie Tajemniczy stajenny "Libra" : >>>klik<<< i 1 taka zagroda będzie jedną z nagród w evencie "Cztery światła" >>>klik<<, który rozpoczyna się jutro. Według mnie w Galerii handlowej nie będzie można kupić tej zagrody tak jak to jest ze wszystkimi specjalnymi zagrodami.

Czy masz jeszcze jakieś pytanie ?

3. kristianj100

kristianj100 Czeladnik forum

a co z psami ??
    to też była zagroda specjalna a teraz będziemy mogli ją kupić ;)

4. BA_Salsa

BA_Salsa Guest

Wiadomo, że wszystko się kiedyś może zmienić. To już zależy od Twórców gry. Jednak zazwyczaj zagrody specjalne można zdobyć w mini -evencie "Tajemniczy Stajenny", ewentualnie podczas różnego rodzaju eventów, tak jak będzie w przypadku zagrody dla Pancerników.
    Poza tym zagroda dla psów nie pochodziła z TSów, tylko była do zdobycia w evencie: "Psie dni 2013", "Utylizator" i w Adwentowym zadaniu hodowlanym "Ostatnia świeczka"

Ostatnio edytowane przez moderatora: 19 października 2015
  5. miska17031

miska17031 Okazjonalny autor