wtyczka Shockwave Flash

Temat na forum 'Archiwum - pomoc' rozpoczęty przez użytkownika foczunia84, 31 stycznia 2015.

Drogi Forumowiczu,

jeśli chcesz brać aktywny udział w rozmowach lub otworzyć własny wątek na tym forum, to musisz przejść na nie z Twojego konta w grze. Jeśli go jeszcze nie masz, to musisz najpierw je założyć. Bardzo cieszymy na Twoje następne odwiedziny na naszym forum. „Przejdź do gry“
Status tematu:
Brak możliwości dodawania odpowiedzi.
  1. foczunia84

foczunia84 Cesarz forum

Mam taki problem,że bardzo często wyskakuje mi komunikat że wtyczka przestała odpowiadać,dzieje się to zarówno w firefoxie,jak i chromie,ale tylko na farmie.Myślałam,że to wina mojego komputera,ale właśnie wrócił z naprawy i ma "wszystko" nowe,a problem nadal się pojawia.Co zrobić?Jestem zielona w tych sprawach.

2. SMOD_Atena

SMOD_Atena S-Moderator Team Farmerama PL

3. foczunia84

foczunia84 Cesarz forum

Ale ja mam wszystko aktualne,bo mam nowy system,wszystko od nowa instalowane,a wcześniej też był ten problem.Więc działania z poradników mam wykonane.Może jakiś spec od komputerów będzie wiedział gdzie tkwi przyczyna.

4. SMOD_Atena

Nie jestem specem,staram się jednak na bieżąco zdobywać potrzebne mi informacje i w razie jakichś problemów (co bardzo rzadko u mnie się zdarza) szukam porad w internecie na różnych fachowych forach.Jak coś zaczyna się dziać,zawsze standardowo czyszczę pamięć przeglądarki,ciasteczka cookies i flashowe,sprawdzam wersję wtyczki(choc mam ustawioną automatyczną aktualizację),poza tym na bieżąco skanuję system programem Advanced SystemCare,który usuwa wszystkie śmieci i wszystko działa jak należy,pomijając oczywiście masowe problemy jakie czasami zdarzają się w grze.

5. maria5510

maria5510 Wyjątkowy talent

Przyłączam się do tego pytania
    dla mnie to samo ciągle wyskakuje , ale po wyłączeniu kompa jest dobrze ale nie na długo , z poradników korzystam jak coś się dzieje ale w tym przypadku ja osobiście nie widzę grzebania się