Waluta w grze-zmiana.

Temat na forum 'Archiwum - pomoc' rozpoczęty przez użytkownika Renatkax1, 20 maja 2016.

Drogi Forumowiczu,

jeśli chcesz brać aktywny udział w rozmowach lub otworzyć własny wątek na tym forum, to musisz przejść na nie z Twojego konta w grze. Jeśli go jeszcze nie masz, to musisz najpierw je założyć. Bardzo cieszymy na Twoje następne odwiedziny na naszym forum. „Przejdź do gry“
Status tematu:
Brak możliwości dodawania odpowiedzi.
  1. Renatkax1

Renatkax1 Młodszy ekspert

gram na farmeramie od prawie 7 lat , obecnie mieszkam poza krajem PL to mi nie przeszkadza w tutejszej grze, lecz mam inny nr telefonu i inny nr konta z tego tytułu nie mogę kupic w sklepie florenów , zwracałam się do pomocy technicznej okazuje się ze to jest kosmiczny problem . czy to znaczy ze nie pomożecie mi w zakupie w tutejszym sklepie?

2. SMOD_Atena

SMOD_Atena S-Moderator Team Farmerama PL

Walutę w grze masz taką jaki kraj stałego zamieszkania. PT może dokonać zmiany waluty, ale nie od tak przy każdorazowym pobycie w innym kraju, trzeba spełnić wymagane przy takiej zmianie warunki.
    Tytuł wątku zmieniam na odpowiedni do zapytania i na przyszłość bardzo proszę odpowiednio tytułować wątki.

Czy masz jeszcze jakieś pytanie?

3. Renatkax1

mam kupic poprzez sms ale nie mam już tego nr telefonu który podałam 8 lat temt

lub tez poprzez kank cóż jak nie mam tez konta w PL banku

inaczej nie mogę nic kupic w sklepie

Twoje posty połączyłam. Jeśli chcesz coś dopisać, to korzystaj proszę z opcji "Edytuj"przy poprzednim swoim poście.
    Proszę zapoznać się z poradnikiem --->KLIK
    Tutaj można poćwiczyć --->Wątek do ćwiczeń

SMOD_Atena.

Ostatnio edytowane przez moderatora: 20 maja 2016
  4. SMOD_Atena

Jeśli w sklepie masz walutę kraju, w którym mieszkasz to możesz skorzystać wyłącznie z telefonu w sieci tamtego kraju, czyli np.. jak mieszkasz w Niemczech i w sklepie masz euro, to możesz wysłać sms tylko z niemieckiego numeru telefonu.

Jaką walutę masz w sklepie ?