ustawienia

Temat na forum 'Archiwum - pomoc' rozpoczęty przez użytkownika tulisia2, 2 stycznia 2015.

Drogi Forumowiczu,

jeśli chcesz brać aktywny udział w rozmowach lub otworzyć własny wątek na tym forum, to musisz przejść na nie z Twojego konta w grze. Jeśli go jeszcze nie masz, to musisz najpierw je założyć. Bardzo cieszymy na Twoje następne odwiedziny na naszym forum. „Przejdź do gry“
Status tematu:
Brak możliwości dodawania odpowiedzi.
  1. tulisia2

tulisia2 Forumowy żółtodziób

Witam, jak mam ustawić i przygotować tablet do gry.
    Wyskakuje mi: brak wtyczki Flash/wtyczka Flash wył.
    chciałabym znaleźć poradnik jak krok po kroku to ustawić.
    Z góry dziękuję i pozdrawiam

2. Jerzy2006

Jerzy2006 Ekspert forum

Trzeba zainstalować Flash Player:)

3. tulisia2

tyle to wiem, tylko jak to zrobić-.- jestem zielona w tym, kiedyś był tu poradnik krok po kroku jak to zrobić (ale to było na starym forum, na tym nie mogę tego wygrzebać) za moich czasów w szkole uczono rosyjskiego a nie angielskiego i teraz jest to ogromny problem:cry:

4. Obecnie nie ma aplikacji na telefon komórkowy dzięki któremu można by było grać w farmę, trzeba mieć możliwość ściągnięcia Adobe Flash Playera, a nie każdy telefon ma takową możliwość. :)

Zawsze możesz poszukać w internecie albo poprosić sprzedawcę o pomoc :)

5. tulisia2

no to mam nadzieję, że tablet ma taką możliwość:p

6. Masz jeszcze jakieś pytania ??:)

7. chrumcia91

chrumcia91 Chodząca legenda forum

tablet tak jak i telefony na androidzie wiec raczej tak samo bedzie...u mnie niestety ani na telefonie ani tablecie nie dziala

8. BA_Chris

BA_Chris Guest

Korzystam czasem z tableta, ma zainstalowanego Adobe Flash Playera, więc na farmę mogę się z niego logować w razie potrzeby. Warto podpytać przed zakupem czy dany tablet posiada AFP po prostu. :)

9. tulisia2