Użytkownicy pytają, BP odpowiada

Temat na forum 'Archiwum - centrala' rozpoczęty przez użytkownika BA_Musa, 5 września 2014.

Drogi Forumowiczu,

jeśli chcesz brać aktywny udział w rozmowach lub otworzyć własny wątek na tym forum, to musisz przejść na nie z Twojego konta w grze. Jeśli go jeszcze nie masz, to musisz najpierw je założyć. Bardzo cieszymy na Twoje następne odwiedziny na naszym forum. „Przejdź do gry“
Status tematu:
Brak możliwości dodawania odpowiedzi.
  1. BA_Musa

    BA_Musa Guest

    Witajcie Farmerzy!

    Ponieważ jestem tu nowy, pozwólcie, że się przedstawię. Mam na imię Varun i pochodzę z Indii. Od niedawna mieszkam w Hamburgu i dołączyłem do ekipy Bigpoint. Zajmuję się Farmeramą mniej więcej od 3 miesięcy i powoli zaczynam czuć się jak w domu. Zanim dołączyłem do zespołu Bigpoint byłem producentem w Zynga. Tam miałem okazję zajmować się produkcją wielu gier typu „casual” i „mid core”. Mieszkałem w Bangalurze w Indiach, ale moja praca wymagała sporo podróżowania do San Francisco i Los Angeles. Jednak w Europie jestem po raz pierwszy i powoli zaczynam się zadomawiać. Moi znajomi i koledzy z zespołu Farmeramy bardzo mnie wspierają. Karierę w branży gier rozpoczynałem jako moderator w grach RPG i MOBA. W oparciu o te doświadczenia w mojej poprzedniej pracy objąłem funkcję pełnoetatowego menadżera ds. społeczności i pozostawałem w dobrych stosunkach z graczami. Jako osoba pasjonująca się grami, potrafię wczuć się w rolę graczy, rozumiem ich społeczność i wiem, co może ją frustrować. Postaram się z całych sił, abyście byli zadowoleni i mam nadzieję, że Farmerama będzie zapewniać wam doskonałą rozrywkę.