tosia14

Temat na forum 'Kto jest kim - gracze' rozpoczęty przez użytkownika tosia14, 14 lutego 2024.

Drogi Forumowiczu,

jeśli chcesz brać aktywny udział w rozmowach lub otworzyć własny wątek na tym forum, to musisz przejść na nie z Twojego konta w grze. Jeśli go jeszcze nie masz, to musisz najpierw je założyć. Bardzo cieszymy na Twoje następne odwiedziny na naszym forum. „Przejdź do gry“
  1. tosia14

    tosia14 Forumowy żółtodziób

    Witam wszystkich!
    Gram w ta grę od 2010 roku i co jakiś czas wracam (teraz już na stałe)
    Mam prawie 25 lat i interesuję się grami, książkami z gatunku fantasy, kulturą japońską, mitologią grecką, historią starożytną, sporo tego ogólnie
    Mam nadzieję, że ciepło mnie tu przyjmiecie!
    Nick mam taki sam jak w grze (ach to zakładanie konta w wieku 11 lat...)
    Pozdrawiam wszystkich forumowiczów!
     
  2. krasnoludek10

    krasnoludek10 Chodząca legenda forum

    Witam i miłego grania:) Spokojnie, ja zakładałem konto za namowami mamy i się wraz z nią uczyłem gry w wieku 10 latxD:cry:xD
     
  3. agniecha$

    agniecha$ Chodząca legenda forum

    Hej :)
    Oczywiście że ciepło przymniemy ;) ba nawet gorąco


    proszę [​IMG] i [​IMG]

    tylko jak Ty przyciągniesz forumowiczów to ja nie wiem :sleepy:
    zapodaj ciekawy temat może się zlecą

    Trochę będziesz mieć roboty by nadrobić zaległości
    ale to jest najfajniejsze to odkrywanie celów i radocha z ich realizacji
     
    krasnoludek10 lubi to.
  4. SMOD_Atena

    SMOD_Atena S-Moderator Team Farmerama PL

    Witaj tosia14 na forum, super, że wracasz na stałe. Powodzenia w grze Ci życzę i miłych rozmów tutaj.
    Wątek dodaję do alfabetycznego spisu w dziale, pozdrawiam.
     
    krasnoludek10 lubi to.
  5. tosia14

    tosia14 Forumowy żółtodziób