Sygnaturkownia

Temat na forum 'Pracownie graficzne' rozpoczęty przez użytkownika ankagdw, 25 sierpnia 2014.

Drogi Forumowiczu,

jeśli chcesz brać aktywny udział w rozmowach lub otworzyć własny wątek na tym forum, to musisz przejść na nie z Twojego konta w grze. Jeśli go jeszcze nie masz, to musisz najpierw je założyć. Bardzo cieszymy na Twoje następne odwiedziny na naszym forum. „Przejdź do gry“
  1. .Bogumiła.

    .Bogumiła. Fanatyk forum

    dzięki serdeczne
    cześć Ewuniu słoneczko
    coś nie mogę załapać jak edytować kilka postów ?
     
  2. *ewa*

    *ewa* Chodząca legenda forum

    zaznaczaj po prostu odpowiedz tyle razy ile chcesz,tak,jak kiedyś plusiki:D
     
  3. ankagdw

    ankagdw Chodząca legenda forum

    nie ma za co;) jak cos to na gg jestem :)
    o wyszlo i mi edytowanie paru postow faktycznie :D
     
  4. .Bogumiła.

    .Bogumiła. Fanatyk forum

    o widzisz Ewuniu już mam dzięki
    musimy Aniu zaskoczyć co i jak z nowym forum
     
  5. *ewa*

    *ewa* Chodząca legenda forum

    brawo dziewczynki:D
    zmykam już,dobrej nocki życzę:D
     
    Ostatnie edytowanie: 25 sierpnia 2014
  6. benia

    benia Fanatyk forum

  7. ankagdw

    ankagdw Chodząca legenda forum

    nie wiem czy ja moge czyjes podpisane prace przerabiac...hmmm..moze modka ktoras podpowie?
    Narazie Agacie koty przyprowadzilam . Reszta zajme sie jutro :)
    [​IMG]
    http://vpx.pl/i/2014/08/25/6s8K7DXaICJ6.jpg
    [​IMG]
    http://vpx.pl/i/2014/08/25/jMZoFXfNw0zv.png
    i avek
    [​IMG]
    http://vpx.pl/i/2014/08/26/269318P4ca6AYV.png
     
    Ostatnie edytowanie: 26 sierpnia 2014
    -_Amidamaru_- lubi to.
  8. anndyj

    anndyj Nadzorca forum

    Aniu gratuluję własnej pracowni :) Dużo klientów i powodzenia życzę, niech wena Cię nie opuszcza :D
     
  9. ryba4862

    ryba4862 Chodząca legenda forum

    Aniu , powodzenia we własnej pracowni :)
    Czy mogę zamówić sukieneczkę z aniołem ?
     
    Ostatnie edytowanie: 28 sierpnia 2014
  10. benia

    benia Fanatyk forum

    Witam miłego dnia życzę:)
    Aniu jak zawsze musze jakiegoś babola walnąć nie doślepiłam:pokulory chyba za słabe:Dnie zauważyłam podpisu sory
    jeśli możesz to wytnijte linki niech nie zaśmiecają wątku ja nie umiem sama tego zrobić.
    zostawiam kawusie
    i taki materiał na suknie oczywiście kapelutki też poproszę z góry dziękuję
    http://vpx.pl/i/2014/08/26/ChomikImage7.png
    http://vpx.pl/i/2014/08/26/ChomikImage9.jpg
    [​IMG]
     
  11. Mariolka7214

    Mariolka7214 Wszystkowiedząca wyrocznia

    Kochana jesteś , buziaki :* ale pokazują, że za ciężki i nie chce wstawić, a taka żyrafka łanna :D
     
  12. Naoma

    Naoma Młodszy ekspert

    Witam obecnych i nieobecnych na forum.
    [​IMG]
    Pogoda powoli nam przypomina że zbliża się jesień pada u mnie od wczoraj
    Miłego dzionka
     
  13. ankagdw

    ankagdw Chodząca legenda forum

    o szlag noo...:mad: tez mi sie podobala,sprobuje cos zrobic jeszcze ...pff ale sobie wymyslili z tymi avkami ..zachcialo sie nowego forum:mad:

    Haneczko witaj kochana.U mnie tez w Krakowie pogoda barowa -a wczoraj bylo tak ładnie...zzrobilam Ci kiecuszke jedna ale poczekam naBogusie bo ona tez Ci sukieneczki szyje;)ta co masz na sobie jest przecudna:rolleyes: Gosi robotka?
    Bozenko witaj -nie przejmuj sie ,zdarza sie .Nowe kiecuszki Ci uszyje i bedzie ok;)
    Miłego dnia wszystkim zycze :)

    Mariolka sprobuj teraz,odchudzilam troche zyrafe:D
    http://vpx.pl/i/2014/08/26/2685035ED4cK4R2.png

    Choleraaaa wszystkie wczorajsze avki chyba beda za ciezkie :confused:
     
    Ostatnie edytowanie: 26 sierpnia 2014
  14. Naoma

    Naoma Młodszy ekspert

    Witam Ciebie ponownie .
    to co teraz mam masz rację to Gosi robota , ostatnio dużo mi poszyła ale niestety coś z hostingiem było i wszystko poznikało dlatego weszłam na hostink zagraniczny mam nadzieje ze tam będą i dlatego tez miałam kłopoty na starym forum nie mogłam jakoś wywalić dlatego czekałam na forum nowe
    a ja poczekam mam czas
     
  15. ankagdw

    ankagdw Chodząca legenda forum

    Jest bardzo elegancka... :rolleyes: ja to wierna vpx jestem i narazie mnie nie zawiodl a znikajacy iv.pl poprostu jest do bani-nie lubie go...jak vpx ma jakas awarie to lece do zapodaj.net a iv.pl omijam 10 droga :D
     
  16. Vaiot

    Vaiot Hrabia forum

    Witam :)
    przyszłam z kawusią i ciastem na osłodę dnia :)
    [​IMG][​IMG] [​IMG] [​IMG]
     
  17. talarek1961

    talarek1961 Generał forum

    Witaj Aniu.
    Wpadłam się przywitać ale też prosić o jakąś kiecuchnę na jesienne chłody bo marznę niesamowicie:(
    a u Kamci i Edytki kolejka długaśna i obawiam się choróbska jakiegoś do tego czasu:).
    Coś leśnego mi się marzy z sarenką w tle i grzybkami bo mam taką "udomowiona" od lat odwiedzającą me podwórko:) i do tego odrobina tajemniczości.
    Pozdrawiam i cudownych prac życzę.
     
  18. ankagdw

    ankagdw Chodząca legenda forum

    Pewnie ,nie ma sprawy tylko musze Rybke i Bozenke przyodziac i sie wezme za Twoja lesna kiecunie :)
     
  19. Mariolka7214

    Mariolka7214 Wszystkowiedząca wyrocznia

    Mam żyrafę, mam:D:D:D wlazła, dzięki wielkie :)
     
  20. ankagdw

    ankagdw Chodząca legenda forum

    A prosze bardzo ;)

    Vaiot witaj no jak bedziesz takie malusie poczestunki nosic tutaj to ja z tej pracowni przez drzwi w zyciu nie wyjde :D