sygnatura i avatar

Temat na forum 'Archiwum - pomoc' rozpoczęty przez użytkownika leloszek373, 25 sierpnia 2014.

Drogi Forumowiczu,

jeśli chcesz brać aktywny udział w rozmowach lub otworzyć własny wątek na tym forum, to musisz przejść na nie z Twojego konta w grze. Jeśli go jeszcze nie masz, to musisz najpierw je założyć. Bardzo cieszymy na Twoje następne odwiedziny na naszym forum. „Przejdź do gry“
Status tematu:
Brak możliwości dodawania odpowiedzi.
  1. leloszek373

leloszek373 Hrabia forum

co się stało z moją sygnaturą i avatarem

2. MOD_Caharina

MOD_Caharina Guest

A dodawałeś sygnaturę i avatar tu na nowym forum?

3. leloszek373

leloszek373 Hrabia forum

nie nic nie dodawałam,poza tym jest napisane również,że jestem nowicjuszem,a o ile pamiętam miałam około 300 postów,dlaczego?

4. MOD_Caharina

MOD_Caharina Guest

A zauważyłaś, że jesteśmy na nowym forum? Wszystko jest nowe? I trzeba na nowo ustawić sobie avatar i sygnaturę... I liczba postów też idzie od zera... :)

5. leloszek373

leloszek373 Hrabia forum

tak udało mi się jakoś zauważyć,że jesteśmy na nowym forum,ale podobał mi się avatar i sygnatura,która miałam i sądziłam,że to przechodzi automatycznie

więc,gdzie ja mam teraz to znaleźć

6. Kubulkowo

Kubulkowo Czeladnik forum

Podczepię się pod ten temat, bo te chcę wiedieć jak ustawić sygnaturkę na tym nowym forum

7. MOD_Caharina

MOD_Caharina Guest

8. ka_ro

ka_ro Ekspert forum

Musicie to wszystko wgrać na nowo, niestety :confused: mój awek jest ucięty, nie wiem czemu, a grafikę zmniejszałam i to nie pomaga :(

9. Slavoo

Slavoo Młodszy ekspert

10. Pracuś57

Pracuś57 Mieszkaniec forum

:(Mój avatar wygląda tak jak widać i nie potrafie tego zmienić.Weszłam szukac pomocy na stare forum i aż mi się milej zrobilo. :eek:Gdzie znajdę stare emotki?:confused:

11. Slavoo

Slavoo Młodszy ekspert

Wgraj coś co nie ma rozszerzenia .gif

12. MOD_Caharina

MOD_Caharina Guest

Jest nowe forum i są nowe emotki na tym forum :)