Stefanek78

Temat na forum 'Kto jest kim - gracze' rozpoczęty przez użytkownika Stefanek78, 6 października 2014.

Drogi Forumowiczu,

jeśli chcesz brać aktywny udział w rozmowach lub otworzyć własny wątek na tym forum, to musisz przejść na nie z Twojego konta w grze. Jeśli go jeszcze nie masz, to musisz najpierw je założyć. Bardzo cieszymy na Twoje następne odwiedziny na naszym forum. „Przejdź do gry“
  1. Stefanek78

    Stefanek78 Czeladnik forum

    Witam jestem Stefan mam 44 lata. Na co dzień pracuję jako kurier.
    Czas wolny spędzam na czytaniu kryminałów, chodzę na ryby lub eksperymentuje w kuchni z jedzeniem.
    Posiadam w domu psa rasy Beagle oraz Persa ( kota )
     
  2. Witaj :)
    Życzę udanych plonów na farmie i miło spędzanego czasu na forum.
    Też lubię kryminały, mam owczarka niemieckiego i kota syberyjskiego :)
     
  3. stokrotka76

    stokrotka76 Komandor forum

    Witaj...miło Cię poznać :) miałam kiedyś persa niebieskiego ale odszedł za tęczowy most i mam teraz w domu dwa inne koty bo koty kocham najbardziej ale też znalazło się miejsce dla psa- znajdy :)
    Zyczę Ci miłych rozmów na forum i miłych gości w Twoim domku :)
    Pozdrawiam :)
     
  4. ryba4862

    ryba4862 Chodząca legenda forum

    Witaj :)Mnie najbardziej zainteresowały Twoje eksperymenty w kuchni :) i piesek .Też mam nadzieję takiego kiedyś mieć .Jak się wabi ?
    Miłych rozmów i dużo gości w Twoim domku xD
     
  5. Stefanek78

    Stefanek78 Czeladnik forum

    Witaj.
    Dziękuję za miłe przywitanie. Można wiedzieć jakie twoje zwierzaki się wabią ?
    Również mi miło. A jak twoje koty się wabią ?
    Dziękuję za odwiedziny ;)
    A witaj ;) miło że to Cię zainteresowało :D w końcu gotujący facet to rzadkość w tych czasach wszyscy jedzą na mieście zamiast stać przy garach :)
    Wabi się Pudzian :D
     
  6. stokrotka76

    stokrotka76 Komandor forum