Item w dzikim pnączu

Temat na forum 'Archiwum - pomoc' rozpoczęty przez użytkownika LALU167, 23 lipca 2019.

Drogi Forumowiczu,

jeśli chcesz brać aktywny udział w rozmowach lub otworzyć własny wątek na tym forum, to musisz przejść na nie z Twojego konta w grze. Jeśli go jeszcze nie masz, to musisz najpierw je założyć. Bardzo cieszymy na Twoje następne odwiedziny na naszym forum. „Przejdź do gry“
Status tematu:
Brak możliwości dodawania odpowiedzi.
  1. LALU167

LALU167 Forumowy żółtodziób

Dzień dobry.Jestem nowy w dzikim pnączu:)Mam rząd chmur "wędkarskie szaleństwo" i nie wiem jak postawić item...Bardzo proszę o pomoc.

2. -kociak.pl-

-kociak.pl- Forumowy żółtodziób

kliknij w pnączu na pusty item i otworzy ci sie inwentarz jesli dany item masz jesli go nie bedziesz miec tez wyskoczy komunikat ze niemasz go w inwentarzu

3. BA_Marion

BA_Marion Chodząca legenda forum

Witaj:) Zakładam, że masz już dostęp do cudownego pnącza, co wymaga wykonania w spółdzielni misji "Cudowne pnącze". Jeśli tak, to możesz korzystać z poszczególnych zdobytych przy różnych okazjach gałązek.

Aby ustawić itemy na gałązkach, musisz po kolei klikać w chmurki, jakie wchodzą w skład danej gałęzi pnącza.
    Są dwa rodzaje chmurek - z dedykowanym itemem (można na nich postawić tylko jeden, konkretny item) i takie, na których można postawić dowolny item - musi się tylko zgadzać jego rozmiar.
    Tu masz przykład pnącza, na którym są oba rodzaje chmur:
    pnącze.PNG
    Trzy pierwsze wymagają konkretnych itemów, ostatnia - dowolnego itemu, w tym przypadku o wielkości 1x1.

Jeśli klikasz w chmurkę, to wyświetlą Ci znajdujące się w Twoim inwentarzu itemy, które możesz na niej postawić. Jeśli tak się nie stanie to znaczy, że nie masz w inwentarzu wymaganego itemu (konkretnego lub o wymaganej wielkości).

Na pnączach z Letniego wędkarskiego szaleństwa stawiasz dowolne itemy - musi się tylko zgadzać ich wielkość. Podrzucam poradnik do Cudownego pnącza >>klik<<.

Czy masz jeszcze pytania?