Chwasty

Temat na forum 'Archiwum - pomoc' rozpoczęty przez użytkownika karcio13, 25 marca 2015.

Drogi Forumowiczu,

jeśli chcesz brać aktywny udział w rozmowach lub otworzyć własny wątek na tym forum, to musisz przejść na nie z Twojego konta w grze. Jeśli go jeszcze nie masz, to musisz najpierw je założyć. Bardzo cieszymy na Twoje następne odwiedziny na naszym forum. „Przejdź do gry“
Status tematu:
Brak możliwości dodawania odpowiedzi.
  1. karcio13

karcio13 Czeladnik forum

Co będzie, jeśli wybiorę 2 uszlachetnienia tej samej rośliny, które dają m.in. chwasty rosną o 42 i 70% szybciej ?

2. Yaris_123

Yaris_123 Cesarz forum

Procenty powinny się zsumować:)

3. SMOD_Wadera*

SMOD_Wadera* Guest

karcio13, prawdę mówiąc nie mam zbyt wiele doświadczenia z szklarnią.. Wydaje mi się jednak że będzie tak jak napisała Yaris_123, uszlachetnienia się zsumują. Podobnie jest z uszlachetnieniami dotyczącymi SN.
    Polecam zaglądnąć do wątku: Szklarnia, tam Gracze dzielą się uwagami, spostrzeżeniami, doświadczeniami dotyczącymi kultywacji roślin :)
    Jest jeszcze oficjalny poradnik: Szklarnia i uszlachetnianie roślin :)
    Posty na temat szklarni i uszlachetnień znajdziemy też tu: Nieoficjalny Poradnik Farmeramy :)

Czy po zapoznaniu się z podanymi poradnikami/wątkami masz jeszcze jakieś pytania? :)

Yaris_123, dziękuję za pomoc :)

4. karcio13

karcio13 Czeladnik forum

Domyślam się, że się zsumują, ale brak mi wyobraźni i nie wiem co wtedy - od razu wyrosną chwasty ?

GoskaK lubi to.
  5. GoskaK

GoskaK Ekspert forum

:)) Pewnie tak ;)
    ale po prostu ich nie aktywuj (a w Szklarni niech sobie będą).
    Pozdrowionka :))

6. SMOD_Wadera*

SMOD_Wadera* Guest

karcio13, moja wyobraźnia również nie sięga tak daleko ;)
    Może spróbuj spytać Graczy w wątku szklarniowym, do którego link podałam Ci w poprzednim poście, może akurat ktoś z Graczy sprawdzał co się dzieje w przypadku takiego uszlachetnienia:)

Czy tutaj masz jeszcze jakieś pytania? :)