Opinie Bonus za codzienne zalogowanie, czyli Franek Kędzierzawy

Temat na forum 'Rozmowy na temat oficjalnych ogłoszeń' rozpoczęty przez użytkownika BA_Czerwona, 28 września 2016.

Drogi Forumowiczu,

jeśli chcesz brać aktywny udział w rozmowach lub otworzyć własny wątek na tym forum, to musisz przejść na nie z Twojego konta w grze. Jeśli go jeszcze nie masz, to musisz najpierw je założyć. Bardzo cieszymy na Twoje następne odwiedziny na naszym forum. „Przejdź do gry“
  1. kysiuleq

    kysiuleq Forumowy żółtodziób

    Podoba mi się zmiana, wielki plus bo ciasto i mi się przejadło :)
     
  2. Peonia

    Peonia Wyjątkowy talent

    Z grzecznosci sie cieszyl! ;) Teraz mu juz nie bedzie padalo na czuprynke. Herbatki bedzie pijal sam i wreszcie moze skonsumowac cos innego niz ten tort wisniowy. Dobrze, ze Tworcy zadbali wreszcie o Franka. Zastanawiałam sie, kiedy wreszcie mu zmienią to ciacho. :)

    Po Waszych postach widzę wyraźnie, że nie doczytałam informacji o nim i nie miałam pojęcia, że daje tylko pięć wejściowek na koło. Oburzyłam się w pierwszej chwili, ale zważywszy na to, że często po odebraniu prezentu od Franka zapominałam zakręcić kołem i często nawet przez kilka dni przepadała mi wejściowka na koło (bo osiągnęłam limit) to nie mam co narzekać. Z jednej strony podoba mi się, że wiadomo co dostane od Franka w najbliższych dniach, z drugiej szkoda mi, że została usunięta losowość. Franek wiedział, że jestem gapa i rzadko wchodzę że w kalendarz i przed eventami dawał mi sn i ostrzegał, że zbliża się sianie zielska. :inlove:
    Do Franka na ciacho chodziłam regularnie, nie mogłam znieść (serio, irytowało mnie to) widoku deszczu i smutku na Frankowym pysiu, gdy nie mogłam go odwiedzić. Aktualizacja podoba mi się, acz zastanawiam się jak to teraz będzie z najważniejszym (dla mnie) z Frankowych prezentów - skrzyneczką narzędzi? Są mi potrzebne do licznych warsztatów, które buduje. xD
     
    Ostatnie edytowanie: 2 października 2016
    Nutka, 0olimpia0 oraz janekkostuchna lubią to.
  3. babydelfi

    babydelfi Ambasador forum

    co mi się nie podoba ze zmianą, że zapominam o Franku, bo przeważnie nigdy nie zaglądam do newsów
    tak jednak ten wykrzyknik mi przypominał
     
    Anuszki i ramona45 lubią to.
  4. Poisencja

    Poisencja Czeladnik forum

    Czy całkowicie zlikwidowano próby zwykłe na kole fortuny? Koło zostało a wejściówek zwykłych nie ma.
     
  5. basia_z_

    basia_z_ Książę forum

    Przecież pierwszego dnia było pięć zwykłych wejściówek
     
  6. makowiec65

    makowiec65 Czeladnik forum

    mam pytanie kiedy i jak będziemy losować wejściówki bo nawet sam do zdobycia w tym ewencie
     
  7. SMOD_Atena

    SMOD_Atena S-Moderator Team Farmerama PL

    makowiec65 jakie wejściówki masz na myśli?
     
  8. makowiec65

    makowiec65 Czeladnik forum

    mam na myśli wejściówki imprezowe oznaczone na niebiesko
     
  9. foczunia84

    foczunia84 Cesarz forum

    Imprezowych wejściówek się nie losuje,tylko dostaje jako nagrody w eventach i niektórych misjach w spółdzielni.Ewentualnie można je kupić.
     
  10. SMOD_Atena

    SMOD_Atena S-Moderator Team Farmerama PL

  11. skaliwa

    skaliwa Fanatyk forum

    Ale już pokazał sie komunikat, ze w czasie wyprzedaży IW nie będą dostępne na kole różowe ulepszenia zagród:oops::mad:a ja kręcę przeważnie, gdy coś różowego pojawia sie w nagrodach.... no ale za wygrane 5 z eventu pokręcę, może nowego ptaszka ustrzelę?
     
    tosia i 0olimpia0 lubią to.
  12. foczunia84

    foczunia84 Cesarz forum

    A te dni nieprzerwanego logowania,będą się odliczać do 7 tylko?Czy dalej też?
     
    tosia lubi to.
  13. patrycja9922

    patrycja9922 Cesarz forum

    Będą liczyć się do końca miesiąca, tylko potrzeba minimum 21 dni logowania bez przerwy aby item dostać.
     
  14. foczunia84

    foczunia84 Cesarz forum

    Dziękuję:) o itemie zupełnie zapomniałam.
     
  15. MobilisA075

    MobilisA075 Weteran forum

    Oby w skrzynce było 100 super paszy.
     
    Nutka lubi to.
  16. chrumcia91

    chrumcia91 Chodząca legenda forum

    może 200?
     
    Anetta41, peterek_w oraz tosia lubią to.
  17. patrycja9922

    patrycja9922 Cesarz forum

    W skrzyni będzie item za pazdziernik:)
     
  18. PitchforkOfDoom

    PitchforkOfDoom Koneser forum

    Przed zmianą na koncie premium były 2 wejściówki na koło, teraz jest tylko jedna. Super zmiana-.-
     
  19. chrumcia91

    chrumcia91 Chodząca legenda forum

    Bo wtedy każdego dnia była wejściówka, teraz jest 5 na 7 dni
     
    PitchforkOfDoom lubi to.
  20. PitchforkOfDoom

    PitchforkOfDoom Koneser forum

    dotarło to do mnie i uważam, że zmiana jest lipna-.-
     
    chrumcia91 lubi to.