blazers

Temat na forum 'Kto jest kim - gracze' rozpoczęty przez użytkownika blazers, 13 marca 2016.

Drogi Forumowiczu,

jeśli chcesz brać aktywny udział w rozmowach lub otworzyć własny wątek na tym forum, to musisz przejść na nie z Twojego konta w grze. Jeśli go jeszcze nie masz, to musisz najpierw je założyć. Bardzo cieszymy na Twoje następne odwiedziny na naszym forum. „Przejdź do gry“
?

Czy domek blazersa to dobry wybór ?

  1. oczywiście

    55,7%
  2. jasne

    14,1%
  3. to chłop na schwał

    18,0%
  4. balansuję się

    15,4%
  5. połykam budyń i szczerzę kły

    22,0%
  6. dopiero teraz ?

    29,2%
Możesz zaznaczyć kilka odpowiedzi.
  1. Marrylan

    Marrylan Chodząca legenda forum

    Bry :)

    [​IMG]
    wszyscy liczą fanty z pakietu przeprosinowego :p A potem polecieli je sprzedać. Za kase kupili smalec i brownie i teraz pałaszują xD:cry:xD;)

    Misja 2 powinna być zrobiona za jakieś 2,5 h. Jeszcze 4 :sleepy:
     
  2. Sookie

    Sookie Chodząca legenda forum

    Też nie lubię tych misji. Ale można zdobyć drzewka z mlekiem kozim i jajeczne. Jak ktoś nie miał albo miał mało to się ucieszył.
     
  3. -mala159-

    -mala159- Chodząca legenda forum

    Ja robię te misje tylko z oaz,drzewka mam chyba po 7 szt każdego -jak dla mnie to wystarczy ;)
     
    agucha31, Marrylan oraz Sookie lubią to.
  4. ~czarodziejka

    ~czarodziejka Cesarz forum

    Dzieńdoberek :)

    Idę do was po prośbie, może ktoś ma dwa itemy z drugiej misji to niech zarezerwuje dla mnie bo kurcze stałam w korku i dotarłam do domu o 14.20
     
    agucha31, KsiądzxD oraz Marrylan lubią to.
  5. -norbijas-

    -norbijas- Chodząca legenda forum

    odezwij sie w czasie gt;):)
     
    agucha31, Marrylan oraz ~czarodziejka lubią to.
  6. ~czarodziejka

    ~czarodziejka Cesarz forum

    ok, fajnie bo już mnie nerw telepał :)
     
    agucha31, Marrylan oraz -norbijas- lubią to.
  7. 53klasa

    53klasa Wyjątkowy talent

    Śnieg zasypał okolicę. I cisza...;)
     
  8. Marrylan

    Marrylan Chodząca legenda forum

    Bry :)

    [​IMG]
    Ja wprawdzie drzewek mam z każdego trochę, ale kolejne zawsze przygarnę :p;) Póki co rozsiałam 2 raz i zrobiłam wylotki z oaz na 2 misje :)

    No właśnie ;) Koledzy z pługiem już od rana odśnieżają ;)
     
    agucha31, -mala159- oraz Sookie lubią to.
  9. agucha31

    agucha31 Chodząca legenda forum

    Bry
    Ech gdzieś mi uciekł jeden dzień no nawet nie wiem kiedy i jak :cry::cry:
    Ech no wiadomo czym wieksze cyferki tym ładniejsze ale i tak te były bardzo ładne
    Ta a ile krzyku jak wracam do niej xD
    Widzisz taki ogromny pakiet dali ze mnie zawaliło i dopiero dziś sie wygrzebałam ;)
    Mnie to zasypało i wygrzebać sie nie mogłam ;)
    Haaa ależ o czym wy tu piszecie? U mnie co prawda był ale az 2 dni i juz go nigdzie nie widać
     
    Sookie, Marrylan oraz -mala159- lubią to.
  10. -mala159-

    -mala159- Chodząca legenda forum

    witam kozetkowiczów :) :)

    Halo halo mam do Was pytanie jak się maja te itemy z eventu do całości z mnożnikami ?
     
    agucha31 i Marrylan lubią to.
  11. Marrylan

    Marrylan Chodząca legenda forum

    kwieciste maja 145xpoziom x 4 poletka = 580 a tam najlepszy który jest na 4 pola ma 300x poziom to sporo gorzej, nawet muchołapki lepsze od niego, pozostałe jeszcze słabsze ;)

    no to zaczynam podejrzewać BP ze złodziejaszkiem współpracuje ;) No ba bez koparki ciężko się było spod tych fantów wydostać :p;)
    xDxDxD tiaaa no musi byś relacja co się działo, ile myszy pogonionych itd itp xD:p:D

    xD to się chłopak nasiedział ;) U mnie jeszcze jest, tak koło 0 i lekki minus na zewnątrz to się trzyma :)
     
    AladdinSane, -mala159- oraz agucha31 lubią to.
  12. hlnrys

    hlnrys Chodząca legenda forum

    Marrylan, -mala159- oraz agucha31 lubią to.
  13. agucha31

    agucha31 Chodząca legenda forum

    NO do dzis mi zeszło xD
    Ta albo to krzyk gdzies była jak cie nie było i dlaczego mnie zes zostawiła xD
    U mnie w tej chwili plus 2 a po śniegu minimalne slady gdzies na poboczach
     
    Marrylan lubi to.
  14. Marrylan

    Marrylan Chodząca legenda forum

    xD:cry:xD no to wtedy pańcia musi robić za fotel i podusię :) Nie ma lekko xD;)

    grunt, że dotarłaś :D Żadne lawiny nie straszne ;)

    Ech te nieszczęsne łopaty :cry: Jedna raptem wyleci albo w cale i jak tu obuwnika robić? :sleepy:
     
    agucha31 lubi to.
  15. agucha31

    agucha31 Chodząca legenda forum

    Bry
    250 skrzyneczek papug i 1 hodowla pomału robi sie sama
    [​IMG]

    Oj i tak praktycznie codziennie robi xDxD
    No i to po 1 dniu a nie po miesiącu jak to ostatnio bywało
     
  16. Marrylan

    Marrylan Chodząca legenda forum

    Bry :)

    [​IMG]
    super :D Jest moc ze skrzynek :inlove: Jeszcze zniżkę dali ro można po pół ceny korzystać, oby jeszcze ładnie skakały :) Na pewno ją zrobisz, albo przynajmniej podgonisz konkretnie :)

    xDxD przynajmniej za to masz darmowy termofor ;)

    i to jest zawsze bardzo miłe :):inlove:
     
  17. agucha31

    agucha31 Chodząca legenda forum

    Niestety z tym u mnie to tragicznie wszystko idzie krok po kroku bez przeskoków :cry:
    W zime ok ale gorsza sprawa latem jak tak grzeje
     
    nuka20 i Marrylan lubią to.
  18. Marrylan

    Marrylan Chodząca legenda forum

    Ech uparte :cry: Tyle że chociaż po zniżce i trochę więcej można poklonować.
    oj w lecie to taki grzejniczek daje popalić :oops: Trzeba jakąś inną podusię na ten czas zorganizować, ale pewnie ciężko.
     
    nuka20 i agucha31 lubią to.
  19. agucha31

    agucha31 Chodząca legenda forum

    O tak, największy plus
    Oj czasem nie daje za wygraną ja go przekładam obok a on i tak sie wtula. No chyba ze jest naprawdę upalny dzień to sam potrafi na środku paneli sie wylegiwać
    =================
    A pamiętacie te słynne gofry o których wspominałam te o nietypowych kształtach? No to jak w lutym otworzyli tak od tego miesiąca juz niema nawet śladów po nich Nawet roku nieprzetrwali
     
    nuka20, -mala159- oraz Marrylan lubią to.
  20. Marrylan

    Marrylan Chodząca legenda forum

    no w sumie to działa w obie strony i grzejniczkowi też od pańci może być gorąco, wtedy panele lepsze ;)kudłaty w upały na płytkach się wyleguje i go nie ruszy.

    no to migiem się zwinęli :p no cóż czasami nawet kształty nie pomogą 8);)

    coś tam delikatnie klonuję, może uda się drugie pół róż tartaku zrobić :)
     
    nuka20, bona53 oraz -mala159- lubią to.